شارژر گوشی فونی شاپ
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

نیاز به شارژباتری های موبایل معمولاً پس از 1 روز استفاده امری طبیعی بوده و حتی در صورت افزایش میزان استفاده ممکن است ناچار به شارژ دوباره گوشی خود در طول روز شوید. امروزه اکثر گوشی های موبایل از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کنند که سرعت شارژ باتری را به میزان زیادی افزایش می دهد. توان شارژر های ویژه جدید معمولاً بیش از 20 وات بوده و حتی بعضی از برندها شارژر هایی با توان بیش از 100 وات نیز برای گوشی های خود طراحی و تولید کرده اند. با این وجود، شارژر نیز پس از مدتی استفاده ممکن است دچار مشکل یا خرابی شود که احتمالاً این اتفاق را در گذشته تجربه کرده اید. وجود هرگونه مشکل در کابل و شارژر سبب انتقال جریان نامناسب انرژی به سمت باتری شده و از این رو ممکن است در نهایت منجر به خرابی باتری موبایل شما نیز شود. خرید کابل و شارژر جدید مشکلات ناشی از خرابی شارژر گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. نسبت به مشکلات شارژر باید حساس بوده و در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعویض کابل و شارژ گوشی خود اقدام کنید. به این نکته نیز باید توجه داشت که بهترین شارژر برای هر گوشی موبایل، شارژر ویژه ارائه شده توسط همان کمپانی و به نام همان گوشی است. باید از استفاده از شارژر های متفرقه و ویژه گوشی های دیگر جلوگیری به عمل آید.

کابل و شارژر Type C USB Type-c که اخیر در بازار جهانی انقلابی به راه انداخته، به نسبت نمونه های قبلی USB علاوه بر سرعت به کیفیت و دوام نیز توجه کرده است. این نوع شارژر به استاندارد جهانی رسیده است. مزایای کابل و شارژر Type-C از استاندار های متفاوت از جمله USB 3.1 و ارسال توان USB PD پشتیبانی می کند. کابل و شارژر Type-C سومین نسخه ی USB است که حداکثر توان انتقال آن 5000 میلی آمپر یا همان 100 وات است. طراحی کابل و شارژر Type-C به گونه ای است که هم زمان توانایی انتقال اطلاعات و شارژ را داشته باشد.

این مرکز باتری با ارائه کردن شارژر گوشی فونی شاپ، انواع آداپتور و کابل های شارژ سامسونگ، آیفون،هواوی،شیائومی و… با کیفیت های مرغوب و اصلی به همراه دو هفته گارانتی مهلت تست و ضمانت برگشت وجه سعی بر این داشته تا همیشه رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند و این خود دال بر باکیفیت و اصل بودن محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه است.

قیمت شارژر : قیمت شارژرهای تقلبی بسیار ارزان‌تر است. هنگامی که به دنبال تهیه شارژر برای گوشی خود هستید، ممکن است در بازار سیاه شارژرهای تقلبی اپل را با قیمت 30 هزار تومن نیز پیدا کنید. کسانی که به فروش لوازم جانبی تقلبی می‌پردازند در واقع روی پول افرادی که به دنبال صرفه جویی هستند حساب باز می‌کنند. این که شارژر متشکل از شاخه‌ها و اتصالات می باشد ممکن است باعث شود که یک نسخه معتبرتر، اندکی گران‌تر باشد. با این حال، ارزشش را ندارد که صرفه جویی کنید و چیزی را خریداری کنید که مشخصا برای دستگاه شما ساخته نشده باشد. بسیاری از افراد حاضرند این مقدار هزینه اضافی را بپردازند ولی خیالشان از اصل بودن لوازم جانبی گوشی‌شان راحت باشد. از موارد فوق نتیجه میگیریم کابل و کلگی یکی از مهمترین وسایل جانبی موبایل و تبلت میباشد که در سلامت گوشی موبایل و باتری نقش به سزایی دارد. 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: